Els anuncis de televisió, així com les pel·lícules, no serien el mateix sense música. Aquí teniu alguns exemples d'anuncis publicitaris molt emotius on la música és vertadera protagonista, donant força al missatge que transmet.
En aquest primer anunci, veiem una nina sorda que té un somni, tocar el violí, malgrat les dificultats i les persones que li volen posar obstacles amb tot tipus de burles i, fins i tot, trencant-li el seu instrument (que arregla amb cinta adhesiva per presentar-se a un concurs). Tota una lliçó de superació personal que Pantene Pro-V utilitza per al seu eslògan: "Tu pots brillar". La peça que s'interpreta és el conegut Cànon de Johann Pachelbel. Encara que l'anunci dura 4 minuts, val realment la pena.
I aquí teniu la peça interpretada per 3 violins i 1 violoncel. A la partitura del vídeo es pot apreciar perfectament com el violoncel repeteix contínuament la mateixa seqüència de 4 compassos, i com els 3 violins interpreten en cànon (si vos fixau bé, veureu que els violins toquen exactament el mateix, però començant cada un d'ells un poquet més tard que l'anterior).
En aquest segon anunci, Coca-cola ens convida a l'optimisme amb l'eslògan "Hi ha raons per creure en un món millor", amb una versió de la cançó "Whatever" de la banda Oasis, interpretada pel Young People's Chorus de Nova York. Aquest cor va ser creat el 1988 per Francisco J. Núñez (qui podem veure al vídeo tocant la guitarra), i ells mateixos defineixen a la seva pàgina web: "Durant més de dues dècades, el Young People's Chorus de la Ciutad de Nova York ha donat als nins de tots els groups ètnics, religiosos i econòmics un programa únic d'educació musical i d'interpretació coral, mantenint un model d'excel·lència artística i d'armonia que enriqueix la comunitat". Tota una delícia musical veure'ls (i escoltar-los) interpretar la cançó.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada